Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 9 sierpnia 2012

Let's find some beautiful place to get lost.

tak, wróciłam. wspomnień i tych wszystkich cudownych widoków nie zapomnę nigdy w życiu! ale nie ma to jak być w domu. znowu spotkać się z chłopakiem, przyjaciółką i ze wspaniałymi znajomymi! stęskniłam się za tym wszystkim i to bardzo. co jak, co ale jeżeli chodzi o ceny w Polsce - to wcale nie powinniśmy tak narzekać. to chyba tyle w temacie.
dzisiaj mam dla Was outfit i pierwszą część (będzie ich dużo) zdjęć z Norwegii.

yes, I came back. memories and all the wonderful vievs, which I will never forget in all my life! but nothing is the same like being at home. I finally met with my boyfriend, a friend and with my great friends! I missed all this so much. Say what you want but the price in Poland are better than there. is probably enough in this topic.
I have for you today my outfit and the first part (will be many) photos from Norway.




| jacket, shoes, ring H&m | tshirt New Look | pants Mango | bracelet Primark |










24 komentarze:

  1. Fajny blog. Obserwuję ;)
    Zapraszam do obserwowania ;)
    byj-gossip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tam jest ładnie, wszystko osnute mgłą, przypomina mi się Władca pierścieni. Co do zestawu kurtka i buty genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kurteczka i zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny outfit <3 zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszcze ci, widoki sa po prostu swietne... No i buty :) buziaki, u mnie nowy wpis, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie kurtka najlepsza! Jestem w niej totalnie zakochana. A jeśli chodzi o buty to są pięknie, ale ja chyba w nich nie umiała chodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. straszna ta mgła za Tobą ;d fajne fotki

    zapraszamn , obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. omomomom, widoki cudowne! : *

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful outfit!!!!!!!!!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurteczka w motyw flagi świetna :)
    boskie widoki, uwielbiam mgle ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. mam takie kotruny. podoba mi się całość, łącznie ze świetną, amerykańską kurteczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia. masz cudowne te czarne koturny <3

    OdpowiedzUsuń
  13. i loved so much!
    agoratopronta.blogspot.com
    Beijos Vanessa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog + ładne zdjęcia! Zapraszam do siebie + dodaję do obserwowanych :) Mam nadzieję, że mogę liczyć na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog! Zapraszam do siebie + dodaję do obserwowanych :) Mam nadzieję, że mogę liczyć na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow i am really impressed with those wedges! sometimes H&M has the best shoes! you look so cute darling. thanks for sharing these photos!

    xx rae

    loveforschoolgirl.net

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne te zdjęcia u ciebie !! a kurteczka jestem na tak :):):)

    http://kamikastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. kurtka z pierwszego zdjęcia mistrz! i te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. love your jacket and shoes! and these photos are awesome!

    x

    Ellen
    SHOPSTYLECONQUER.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. genialne buty :3
    zapraszam xoxo.

    OdpowiedzUsuń